10.26.2013

Söker ni promotionhjälp? (In Swedish)

(this text is just for swedes who are active in the punk scene)

Varje månad skriver jag en sorts krönika till Ungovernable Resistance, som har en väldigt aktiv blogg samt att han sänder internetradio minst en gång i veckan. Det jag gör är att skriva om Svenska band/bolag/fanzines/arrangörer osv osv... Allt ifrån aktuell info till recensioner och tips.

Så... om ni vill att jag nämner er på något sätt. Hör då av er till schizodistro@gmail.com Ni kan läsa de två krönikor jag har skrivit. Jag skriver på engelska, så det når ut till folk över hela världen.
September : Där skriver jag bl.a om Spotlicks och Sörlings Svinstia.
Oktober :  Jag tar upp Asta Kasks japanturné samt den nya skivan som Irritation ska släppa.

Ungefär sådär kommer upplägget att vara. Men det kommer nog att förändras allt eftersom tiden går. Det är tänkt att Ungovernable Resistance kommer att lägga upp krönikan i varje månadsskifte. Så med andra ord skriver jag mest om sånt som kommer att hända och inte sånt som redan har hänt.

Kolla gärna upp Ungovernable Resistance: ungovernableresistancediyradio.blogspot.co.uk/

Well, hör av er till schizodistro@gmail.com så kanske vi kan komma fram till något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar